Gramy w Naruto RPG? |
Jasne RPG nigdy za wiele! |
|
27% |
[ 3 ] |
Tak |
|
9% |
[ 1 ] |
Ehh moge zagrac |
|
9% |
[ 1 ] |
Odpuszcze sobie |
|
18% |
[ 2 ] |
Nie |
|
0% |
[ 0 ] |
Pojebalo ile tych RPG bedzie?!?!?! |
|
36% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 11 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
|
Ulat
Generał
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Hell
|
Wysłany: Pon 20:44, 23 Paź 2006 Temat postu: Naruto RPG? |
|
|
ehh SAP męczy mnie strasznie o to RPG
Mam tutaj ogolny zarys co jak by to wygladalo.
Mozecie robic wlasne klany, techniki, demony itp. prosił bym jednak o orginalnosc a nie sciagaie z anime lub mangi
[link widoczny dla zalogowanych]
Z czasem jak powiedzmy bedziecie mieli wiecej punktow jakiegos rodzaju ataku np Ninjutsu to bedziecie dostawac nowe ataki i wzmacniac stare
na poczatek macie 30 punktow do rozdania a demony tylko 25 (tak dla wyrownania). Umiejetnosci bede bral z glownych statystyk (szybkosc to tez zwinnosc). Jezeli robisz wlasny klan lub demona to musi miec sume dodatkow 0 lub +1 (nie liczy sie czakra demona)zrobcie sobie postacie i dopiero wtedy je tutaj dodajcie (jezeli chcecie grac...)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
|
SAP
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska
|
Wysłany: Pon 22:17, 23 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Imię:
Hero
Klan:
Aburame
Wiek:
9 lat
Urodzony:
15 listopada
Wzrost:
132 cm
Waga:
30 kg
Grupa krwi:
0
Historia:
Jeden z członków wymierającego klanu Aburame. Niezwykle zdolny. Dość tajemniczy co jest charakterystyczne dla jego klanu. To i młody wiek jest powodem niezbyt szerokiej wiedzy o nim.
Statystyki:
INTELIGENCJA 3+1=4
SIŁA 2-1=1
SZYBKOŚĆ 6+0=6
WYTRZYMAŁOŚĆ 1+0=1
CHAKRA 3+0=3
NINJUTSU 14+1=15
TAIJUTSU 1-1=0
GENJUTSU 0+0=0
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 0+0=0
WALKA BRONIĄ 0+0=0
GenJutsu:
brak
TaiJutsu:
brak
NinJutsu:
Robaki szpiegowskie (Ranga E) - Samica tego gatunku wytwarza mocny feromon niewyczuwalny przez ludzi. Wyczuwają go jednak samce tego gatunku przez co mogę śledźić osobę, na której jest samica z bezpiecznej odległości. Mogą też przekazywać bardzo, bardzo proste informacje.
Mushi Yose no Jutsu (Ranga E) - technika, którą mogą wyprowadzić jedynie członkowie klanu Aburama. Ninja po wyprowadzeniu serii pieczęci, kładzie swoją dłoń na ziemi, z której wytwarzana jest sieć czakry i przywołuje każdy rodzaj insekta z okolicy. Robaki grupują się, aby łatwo było wyłapać ile gatunków znajduje się na danym obszarze. Mushi Yose no Jutsu użył Shino do poszukiwania legendarnego insekta.
Kikaichuu no Jutsu (Ranga D) - technika należąca do klanu Aburame. Po urodzeniu, do ciała wprowadzana jest parka robaków kikai, które będą się rozmnażać wewnątrz ciała ninja. Ich pożywieniem staje się czakra nosiciela. W zamian ninja otrzymuje totalną kontrolę na insektami. Może wydawać im rozkazy jak i wykorzystywać do różnych jutsu. Kikaichuu no Jutsu użył Shino w walce z członkami klanu Kamizuru.
Trujące robaki (Ranga C) - Insekty, którymi ninja posługuje się w tym ataku wytwarzają truciznę powoli uśmiercającą stworzenie, które zostanie ugryzione przez takiego robaka. Kilka takich ukończeń potrafi, w krótkim czasie zabić dorosłego człowieka (na ogół potrzeba jedno ukąszenie na każdy kilogram by jakaś osoba umarła w ciągu godziny).
Ekwipunek (przy sobie, a nie ogółem):
- 1 shinobi Hero Aburame
- 1 kurtka
- 1 koszulka
- 1 spodenki
- 1 para butów ninja
- 2 bandarze na nogi
- 1 bokserki
- 1 pas
- 1 torba na sprzęt
- 1 plecak
- 1 kabura na shurikeny
- 1 nieśmiertelnik
- 1 para rękawic nionja (takie z małą blaszką; patrz Kakashi)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SAP dnia Pon 14:24, 06 Lis 2006, w całości zmieniany 17 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SAP
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska
|
Wysłany: Pon 22:23, 23 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Każdy może wziąść techniki Jutsu. Są NinJutsu, GenJutsu i TaiJutsu. Im lepsza technika tym trudniej jest ją mieć. Im wyższy poziom danego Jutsu tym więcej prowizorycznych punktów za, które kupuje się techniki. Punkty liczy się dzieląc poziom Jutsu przez 2 (w przypadku połówek zaokrągla się w górę). Niżej koszt technik danej rangi.
Ranga-Koszt jednej techniki (punkty liczone z jutsu tego typu dzielonego na 2)
E-1
D-2
C-4
B-8
A-16
S-32
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiki
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Rikon
|
Wysłany: Wto 19:43, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Opcja rozdwojenia jaźni jest dostępna (mam postać która bedzie druga jaźnią, jest wam ogólnie rzecz biorąc nie znana. Problemy kolejności i ogólnie problemy dwuch jaźni my rozwiążemy) postacie bedą miały w miare podobne statystyki i zdolności. jednak umiejętności postaci były różne. Wzamian jesteśmy zdolni zrezygnowac z potwora.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SAP
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska
|
Wysłany: Wto 20:22, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Do Ulata.
Obcja przedstawiona przez Serbena jest bardzo ciekawa. Zgódź się.
Do potencjalnych graczy.
Może zdecydowałby się ktoś na kolesia walczącego TaiJutsu (bezpośrednie starcie fizyczne) bądź przynajmniej NinJutsu typu miotanie ogniem, pioruny czy też strumień wody. Brakuje nam takiej postaci.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulat
Generał
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Hell
|
Wysłany: Wto 20:51, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Oki udzielam zgody a kto to bedzie Tiki i?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiki
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Rikon
|
Wysłany: Wto 21:24, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jacuś ale wy go jeszcze nie znacie
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SAP
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska
|
Wysłany: Czw 20:16, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mam prośbę. Niech podpiszą się Ci, którzy zdecydowali się na granie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rever
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Lifestream
|
Wysłany: Czw 20:38, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Here, postac bedzie gotowa do poniedzialku .
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Corvin
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Cień
|
Wysłany: Czw 21:11, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
komplikacje w budowie postaci
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Henio
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: to tylko dla wtajemniczonych
|
Wysłany: Czw 21:38, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
grac raczej bede ale jeszcze sa male problemy z postacia ;p
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulat
Generał
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Hell
|
Wysłany: Sob 16:04, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Do statystyk głównych proszę dodać statystyke: Posługiwanie sie bronią
chyba nie musze tłumaczyć do czego to jest... 
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Corvin
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Cień
|
Wysłany: Sob 18:34, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Imię
Herryl
Demon
Insonade
Wiek
11 lat
Wzrost
157
Waga
43
Historia
Samouk z wioski nad morzem. Brak właściwego szkolenia zastępuje rozwagą i prawie niespożytymi zapasami chakry. Mówi się, że urodził się w kręgu wysp Nanju w dzień wielkiego sztormu. Ma raczej otwarte usposobienie. Pieczęć ciągnąca się przez plecy od prawego ramienia do lewego biodra jest bardzo skomplikowana i uwidacznia się tylko podczas użycia char.
Statystyki
Inteligencja 3 + 0 = 3
Siła 1 + 0 = 1
Szybkość 2 + 0 = 2
Wytrzymałość 1 + 1 = 2
Chakra 1 + 2 * ( 2 + 2) = 3 (12)
Ninjutsu 13 + 0 = 13
Taijutsu 1 + 0 = 1
Genjutsu 1 + 0 = 1
Znajomość pieczęci 1 + 0 = 1
Walka bronią 1 + 0 = 1
Ninjutsu
Suiton Shuriken no jutsu (Ranga E) – pojedynczy shuriken stworzony z wody
Suiton kule uderzeń (Ranga D) – „wypluwanie” czakry zmieniającej się w nieduże kule wody, lub strumień wody. Im wyższa ranga tym większe kule i dłuższy strumień
Wodne klony (Ranga C) – Tworzy postać w pełni zdolną do walki. Jednak przy zranieniu postać rozpada się.
Taijutsu
Uderzenie ze skrętem ciała (Ranga E) – Zapewnia nieco większą siłę niż normalne uderzenie
Genjutsu
Uleczenie (Ranga E) – rany postaci zostają zamaskowane pod iluzją nietkniętego ciała. Jednak postać nadal odczuwa ból, a dotknięcie rany powoduje rozproszenie iluzji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Corvin dnia Sob 19:28, 28 Paź 2006, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rever
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Lifestream
|
Wysłany: Sob 18:59, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Imię:
Kenshin
Klan:
Hyuuga
Wiek:
10 lat
Wzrost:
146 cm
Waga:
33 kg
Historia:
Urodzony w pobocznym domu rodziny Hyuuga. Jak to zwykle jest miedzy tymi domami, nie pala sympatia do swoich kuzynow z glownego domu.
Statystyki:
INTELIGENCJA 4+0=4
SIŁA 3-1=2
SZYBKOŚĆ 5+2=7
WYTRZYMAŁOŚĆ 5-1=4
CHAKRA 8+0=8
NINJUTSU 3+0=3
TAIJUTSU 1+2=3
GENJUTSU 1-1=0
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 0+0=0
WALKA BRONIĄ 0+0=0
GenJutsu:
brak
TaiJutsu:
Jyuken [ranga D] - Jest to rodzaj walki wręcz, który znacząco różni się od innych, normalnych uderzeń. Jyuken polega na atakowaniu wewnętrznego systemu chakry dzięki uderzeniom chakry z dłoni używającego. Dodając jeszcze, że Jyuken jest stosowany wraz z Byakuganem (dzięki któremu ninja może widzieć wyloty chakry, tak zwane tenketsu), to ta technika jest zabójcza.
NinJutsu:
Harichakra [ranga D] - Technika stosowana przez członków klanu Hyuuga. Polega na wytworzeniu z otworów tenketsu igieł, dzięki którym można przecinać elementy wykonane z chakry, które normalnie są nie do przecięcia. Igły z chakry można wytwarzać w każdy miejscu na ciele, gdzie znajduje się punkt tenketsu.
[link widoczny dla zalogowanych] - zostaje tylko ubranie, twarz: Hyuugowe oczy, dlugie, proste, czarne wlosy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rever dnia Śro 14:40, 01 Lis 2006, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Henio
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: to tylko dla wtajemniczonych
|
Wysłany: Nie 1:06, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Imię:
Yoshikuni
Klan:
Aburame
Wiek:
10 lat
Wzrost:
150
Waga:
42 kg
Historia:
nieznana dokladnie- wiadomo tylko ze jego ojciec kiedys musial opuscic wioske liscia a on powrocil do niej dopiero gdy mial 5 lat wraz z matka- ojciec prawdopodobnie zginal
Statystyki:
INTELIGENCJA 3+1=4
SIŁA 2-1=1
SZYBKOŚĆ 4+0=4
WYTRZYMAŁOŚĆ 2+0=2
CHAKRA 3+0=3
NINJUTSU 14+1=15
TAIJUTSU 1-1=0
GENJUTSU 1+0=1
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 0+0=0
WALKA BRONIĄ 0+0=0
GenJutsu:
Robaki znieczulające (Ranga E) - Ten gatunek insektów może wstrzyknąć we mnie bądź moich towarzyszy specyfik lekko znieczulający (z czasem może być silniejszy, ale wtedy rośnie również ranga).
TaiJutsu:
brak
NinJutsu:
Robaki wysysające chakre (Ranga E) - Wszystkie moje robaki żywią się chakrą, ale te są niezwykle żarłoczne. W tym momencie nie pochłaniają jej jeszcze tak dużo, ale gdy urosną (następuje zmiana rangi) mogą pochłabniać coraz więcej i szybciej chakrę rywala. Ich dużym plusem jest fakt, iż gdy się najedzą przez bardzo długi czas nie moszą znów się żywić, ale mogą.
Medyczne czerwie (Ranga E) - Czerwie te mogą szybko wyjeść martwe mięso z ludzkiego organizmu. Zapobiegają w ten sposób zakażeniu oraz ułatwiają leczenie się rany.
Shunshin no Jutsu (Ranga D) - Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
Kuchiyose no Jutsu (Ranga C) - Przywołuję istotę z innego świata. Jest to modliszka poruszajaca sie na dwoch parach konczyn, posiadajaca jedna pare konczyn zakonczona dlonmi <to pozwala wykonywac jej pieczecie> i jedna pare konczyn zakonczona bardzo ostrymi ostrzami. Nazywa sie Michiyo
Staty Michiyo:
INTELIGENCJA 3
SIŁA 2
SZYBKOŚĆ 7
WYTRZYMAŁOŚĆ 3
CHAKRA 1
NinJutsu:
Bunshin no Jutsu (Ranga E) - Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika
Pradawne światło wioski Konoha-gakure mityczny ogień błysk nadzieji Jutsu <Zapalniczka> - Bardzo stara technika. Na dłoni powstaję mały język ognia, który oświetla przejście. Może też służyć jako zapalniczka (często jest tak nazywana przez stosujących ją shinobi).
GenJutsu:
brak
TaiJutsu:
Ciecie ostrzami <chyba nie musze tlumaczyc>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Henio dnia Nie 0:15, 05 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SAP
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska
|
Wysłany: Nie 14:51, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Zanim rozpoczniemy grę przydałoby się rozwiązać pare zagadek.
1. Kto jest Hokage, jaki jest jego numer i kim byli jego poprzednicy?
2. Kto jest naszym nauczycielem w akademii ninja?
3. Czy możemy wstąpić do ANBU?
4. Czy obecnie trwają jakieś wojny (oficjalne) w naszym regionie?
5. Z kim uczymy się by zostać shinobi (kto jest w naszej klasie, a przypada jedna na dany poziom edukacji)?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiki
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Rikon
|
Wysłany: Nie 17:05, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
nino wszystko chyba musze wycofać swoją gre w naruto. przykro mi. jesli nawet zrobie postać niewoiem czy bede grał.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
dharmakaja
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Sob 0:29, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Imię:
Rin
Klan:
Uchiha
Wiek:
10 lat
Urodziny:
17 lutego
Wzrost:
151,5 cm
Waga:
41 kg
Grupa krwi:
A
Historia:
Mówi się, że jedynymi pozostałmi przy życiu członkami klanu Uchiha zostali Uchiha Itachi i Uchiha Sasuke. Rin urodziła się kilka miesięcy po tym, jak Itachi wymordował całą rodzinę. Jej prawdziwym ojcem był Uchiha Shisui, lecz tego prawdopodobnie nigdy się nie dowie (przynajmniej dopóki nie uaktywni się Sharingan). Rin jest przekonana, że jej prawdziwi rodzice to Ishida Masako i Yasumoto. Przedstawia się jako Ishida Rin.
Statystyki:
INTELIGENCJA 4+0=4
SIŁA 1+0=1
SZYBKOŚĆ 3+1=4
WYTRZYMAŁOŚĆ 2+0=2
CHAKRA 5+0=5
NINJUTSU 13+1=14
TAIJUTSU 0+0=0
GENJUTSU 0+0=0
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 2-1=1
WALKA BRONIĄ 0+0=0
Genjutsu:
brak
Taijutsu:
brak
Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu (Ranga E)
Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
Kage Shuriken no Jutsu (Ranga D) - Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.
Katon - Housenka (Ranga C) - Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć przeciwnika podczas walki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flagev
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Nie 1:01, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Imię:
Flagev
Klan:
Nara
Wiek:
10 lat
Urodzony:
29 luty
Wzrost:
138 cm
Waga:
31 kg
Grupa krwi:
A
Historia:
[pozniej dopisze]
Statystyki:
INTELIGENCJA 0+3=3
SIŁA 2+0=2
SZYBKOŚĆ 4+0=4
WYTRZYMAŁOŚĆ 6-1=5
CHAKRA 6+0=6
NINJUTSU 11+0=11
TAIJUTSU 1-1=0
GENJUTSU 0+0=0
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 0+0=0
WALKA BRONIĄ 0+0=0
GenJutsu:
brak
TaiJutsu:
brak
NinJutsu:
Kage Mane no Jutsu [ranga D] - Po użyciu tej techniki, przeciwnik zostaje unieruchomiony. Okazuje się, że stracił kontrolę nad swoim ciałem z powodu cienia, znajdującego się pod nim. Stawia to atakującego pod kontrola ruchów przeciwnika. To jest bardzo wszechstronna technika, ponieważ przy dużych umiejętnościach cień potrafi się wyciągnąć i ugiąć, oraz potrafi sparaliżować grupę ludzi w tym samym czasie. Cień może być również połączony z innymi nieożywionymi obiektami, przez co może się powiększać. Ta technika (jutsu) ma limit czasowy, jednak jest to mniej więcej 5 minut.
Kage Kubi Shibari no Jutsu [ranga C] - Jeden z rodzajów imitacji cienia, w którym wpierw, podobnie jak w KageMane no Jutsu, przeciwnicy są zatrzymywani dzięki cieniowi. Następnie, użytkownik jutsu wytwarza z cienia rękę, która dusi wszystkich złapanych przeciwników.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|