Forum ISCARIOT Strona Główna
 Forum
¤  Forum ISCARIOT Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
ISCARIOT
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Naruto RPG?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ISCARIOT Strona Główna -> Gry Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Naruto RPG?

Gramy w Naruto RPG?
Jasne RPG nigdy za wiele!
27%
 27%  [ 3 ]
Tak
9%
 9%  [ 1 ]
Ehh moge zagrac
9%
 9%  [ 1 ]
Odpuszcze sobie
18%
 18%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Pojebalo ile tych RPG bedzie?!?!?!
36%
 36%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 11

Autor Wiadomość
Ulat
Generał



Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Hell

PostWysłany: Pon 20:44, 23 Paź 2006    Temat postu: Naruto RPG?
 
ehh SAP męczy mnie strasznie o to RPG
Mam tutaj ogolny zarys co jak by to wygladalo.
Mozecie robic wlasne klany, techniki, demony itp. prosił bym jednak o orginalnosc a nie sciagaie z anime lub mangi Cool
[link widoczny dla zalogowanych]
Z czasem jak powiedzmy bedziecie mieli wiecej punktow jakiegos rodzaju ataku np Ninjutsu to bedziecie dostawac nowe ataki i wzmacniac stare Smile
na poczatek macie 30 punktow do rozdania a demony tylko 25 (tak dla wyrownania). Umiejetnosci bede bral z glownych statystyk (szybkosc to tez zwinnosc). Jezeli robisz wlasny klan lub demona to musi miec sume dodatkow 0 lub +1 (nie liczy sie czakra demona)zrobcie sobie postacie i dopiero wtedy je tutaj dodajcie (jezeli chcecie grac...)



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SAP




Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska

PostWysłany: Pon 22:17, 23 Paź 2006    Temat postu:
 
Imię:
Hero

Klan:
Aburame

Wiek:
9 lat

Urodzony:
15 listopada

Wzrost:
132 cm

Waga:
30 kg

Grupa krwi:
0

Historia:
Jeden z członków wymierającego klanu Aburame. Niezwykle zdolny. Dość tajemniczy co jest charakterystyczne dla jego klanu. To i młody wiek jest powodem niezbyt szerokiej wiedzy o nim.

Statystyki:
INTELIGENCJA 3+1=4
SIŁA 2-1=1
SZYBKOŚĆ 6+0=6
WYTRZYMAŁOŚĆ 1+0=1
CHAKRA 3+0=3
NINJUTSU 14+1=15
TAIJUTSU 1-1=0
GENJUTSU 0+0=0
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 0+0=0
WALKA BRONIĄ 0+0=0

GenJutsu:
brak

TaiJutsu:
brak

NinJutsu:
Robaki szpiegowskie (Ranga E) - Samica tego gatunku wytwarza mocny feromon niewyczuwalny przez ludzi. Wyczuwają go jednak samce tego gatunku przez co mogę śledźić osobę, na której jest samica z bezpiecznej odległości. Mogą też przekazywać bardzo, bardzo proste informacje.

Mushi Yose no Jutsu (Ranga E) - technika, którą mogą wyprowadzić jedynie członkowie klanu Aburama. Ninja po wyprowadzeniu serii pieczęci, kładzie swoją dłoń na ziemi, z której wytwarzana jest sieć czakry i przywołuje każdy rodzaj insekta z okolicy. Robaki grupują się, aby łatwo było wyłapać ile gatunków znajduje się na danym obszarze. Mushi Yose no Jutsu użył Shino do poszukiwania legendarnego insekta.

Kikaichuu no Jutsu (Ranga D) - technika należąca do klanu Aburame. Po urodzeniu, do ciała wprowadzana jest parka robaków kikai, które będą się rozmnażać wewnątrz ciała ninja. Ich pożywieniem staje się czakra nosiciela. W zamian ninja otrzymuje totalną kontrolę na insektami. Może wydawać im rozkazy jak i wykorzystywać do różnych jutsu. Kikaichuu no Jutsu użył Shino w walce z członkami klanu Kamizuru.

Trujące robaki (Ranga C) - Insekty, którymi ninja posługuje się w tym ataku wytwarzają truciznę powoli uśmiercającą stworzenie, które zostanie ugryzione przez takiego robaka. Kilka takich ukończeń potrafi, w krótkim czasie zabić dorosłego człowieka (na ogół potrzeba jedno ukąszenie na każdy kilogram by jakaś osoba umarła w ciągu godziny).

Ekwipunek (przy sobie, a nie ogółem):
- 1 shinobi Hero Aburame
- 1 kurtka
- 1 koszulka
- 1 spodenki
- 1 para butów ninja
- 2 bandarze na nogi
- 1 bokserki
- 1 pas
- 1 torba na sprzęt
- 1 plecak
- 1 kabura na shurikeny
- 1 nieśmiertelnik
- 1 para rękawic nionja (takie z małą blaszką; patrz Kakashi)



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SAP dnia Pon 14:24, 06 Lis 2006, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SAP




Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska

PostWysłany: Pon 22:23, 23 Paź 2006    Temat postu:
 
Każdy może wziąść techniki Jutsu. Są NinJutsu, GenJutsu i TaiJutsu. Im lepsza technika tym trudniej jest ją mieć. Im wyższy poziom danego Jutsu tym więcej prowizorycznych punktów za, które kupuje się techniki. Punkty liczy się dzieląc poziom Jutsu przez 2 (w przypadku połówek zaokrągla się w górę). Niżej koszt technik danej rangi.

Ranga-Koszt jednej techniki (punkty liczone z jutsu tego typu dzielonego na 2)
E-1
D-2
C-4
B-8
A-16
S-32

[link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
tiki




Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Rikon

PostWysłany: Wto 19:43, 24 Paź 2006    Temat postu:
 
Opcja rozdwojenia jaźni jest dostępna (mam postać która bedzie druga jaźnią, jest wam ogólnie rzecz biorąc nie znana. Problemy kolejności i ogólnie problemy dwuch jaźni my rozwiążemy) postacie bedą miały w miare podobne statystyki i zdolności. jednak umiejętności postaci były różne. Wzamian jesteśmy zdolni zrezygnowac z potwora.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SAP




Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska

PostWysłany: Wto 20:22, 24 Paź 2006    Temat postu:
 
Do Ulata.
Obcja przedstawiona przez Serbena jest bardzo ciekawa. Zgódź się.
Do potencjalnych graczy.
Może zdecydowałby się ktoś na kolesia walczącego TaiJutsu (bezpośrednie starcie fizyczne) bądź przynajmniej NinJutsu typu miotanie ogniem, pioruny czy też strumień wody. Brakuje nam takiej postaci.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Ulat
Generał



Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Hell

PostWysłany: Wto 20:51, 24 Paź 2006    Temat postu:
 
Oki udzielam zgody Very Happy a kto to bedzie Tiki i?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
tiki




Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Rikon

PostWysłany: Wto 21:24, 24 Paź 2006    Temat postu:
 
Jacuś ale wy go jeszcze nie znacie



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SAP




Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska

PostWysłany: Czw 20:16, 26 Paź 2006    Temat postu:
 
Mam prośbę. Niech podpiszą się Ci, którzy zdecydowali się na granie.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Rever




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Lifestream

PostWysłany: Czw 20:38, 26 Paź 2006    Temat postu:
 
Here, postac bedzie gotowa do poniedzialku Razz.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Corvin




Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cień

PostWysłany: Czw 21:11, 26 Paź 2006    Temat postu:
 
komplikacje w budowie postaci



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Henio




Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: to tylko dla wtajemniczonych

PostWysłany: Czw 21:38, 26 Paź 2006    Temat postu:
 
grac raczej bede ale jeszcze sa male problemy z postacia ;p



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Ulat
Generał



Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Hell

PostWysłany: Sob 16:04, 28 Paź 2006    Temat postu:
 
Do statystyk głównych proszę dodać statystyke: Posługiwanie sie bronią
chyba nie musze tłumaczyć do czego to jest... Cool



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Corvin




Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cień

PostWysłany: Sob 18:34, 28 Paź 2006    Temat postu:
 
Imię
Herryl

Demon
Insonade

Wiek
11 lat

Wzrost
157

Waga
43

Historia
Samouk z wioski nad morzem. Brak właściwego szkolenia zastępuje rozwagą i prawie niespożytymi zapasami chakry. Mówi się, że urodził się w kręgu wysp Nanju w dzień wielkiego sztormu. Ma raczej otwarte usposobienie. Pieczęć ciągnąca się przez plecy od prawego ramienia do lewego biodra jest bardzo skomplikowana i uwidacznia się tylko podczas użycia char.

Statystyki
Inteligencja 3 + 0 = 3
Siła 1 + 0 = 1
Szybkość 2 + 0 = 2
Wytrzymałość 1 + 1 = 2
Chakra 1 + 2 * ( 2 + 2) = 3 (12)
Ninjutsu 13 + 0 = 13
Taijutsu 1 + 0 = 1
Genjutsu 1 + 0 = 1
Znajomość pieczęci 1 + 0 = 1
Walka bronią 1 + 0 = 1

Ninjutsu
Suiton Shuriken no jutsu (Ranga E) – pojedynczy shuriken stworzony z wody
Suiton kule uderzeń (Ranga D) – „wypluwanie” czakry zmieniającej się w nieduże kule wody, lub strumień wody. Im wyższa ranga tym większe kule i dłuższy strumień
Wodne klony (Ranga C) – Tworzy postać w pełni zdolną do walki. Jednak przy zranieniu postać rozpada się.

Taijutsu
Uderzenie ze skrętem ciała (Ranga E) – Zapewnia nieco większą siłę niż normalne uderzenie

Genjutsu
Uleczenie (Ranga E) – rany postaci zostają zamaskowane pod iluzją nietkniętego ciała. Jednak postać nadal odczuwa ból, a dotknięcie rany powoduje rozproszenie iluzji.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corvin dnia Sob 19:28, 28 Paź 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Rever




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Lifestream

PostWysłany: Sob 18:59, 28 Paź 2006    Temat postu:
 
Imię:
Kenshin

Klan:
Hyuuga

Wiek:
10 lat

Wzrost:
146 cm

Waga:
33 kg

Historia:
Urodzony w pobocznym domu rodziny Hyuuga. Jak to zwykle jest miedzy tymi domami, nie pala sympatia do swoich kuzynow z glownego domu.


Statystyki:
INTELIGENCJA 4+0=4
SIŁA 3-1=2
SZYBKOŚĆ 5+2=7
WYTRZYMAŁOŚĆ 5-1=4
CHAKRA 8+0=8
NINJUTSU 3+0=3
TAIJUTSU 1+2=3
GENJUTSU 1-1=0
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 0+0=0
WALKA BRONIĄ 0+0=0

GenJutsu:
brak

TaiJutsu:
Jyuken [ranga D] - Jest to rodzaj walki wręcz, który znacząco różni się od innych, normalnych uderzeń. Jyuken polega na atakowaniu wewnętrznego systemu chakry dzięki uderzeniom chakry z dłoni używającego. Dodając jeszcze, że Jyuken jest stosowany wraz z Byakuganem (dzięki któremu ninja może widzieć wyloty chakry, tak zwane tenketsu), to ta technika jest zabójcza.

NinJutsu:
Harichakra [ranga D] - Technika stosowana przez członków klanu Hyuuga. Polega na wytworzeniu z otworów tenketsu igieł, dzięki którym można przecinać elementy wykonane z chakry, które normalnie są nie do przecięcia. Igły z chakry można wytwarzać w każdy miejscu na ciele, gdzie znajduje się punkt tenketsu.

[link widoczny dla zalogowanych] - zostaje tylko ubranie, twarz: Hyuugowe oczy, dlugie, proste, czarne wlosy.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rever dnia Śro 14:40, 01 Lis 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Henio




Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: to tylko dla wtajemniczonych

PostWysłany: Nie 1:06, 29 Paź 2006    Temat postu:
 
Imię:
Yoshikuni

Klan:
Aburame

Wiek:
10 lat
Wzrost:
150

Waga:
42 kg

Historia:
nieznana dokladnie- wiadomo tylko ze jego ojciec kiedys musial opuscic wioske liscia a on powrocil do niej dopiero gdy mial 5 lat wraz z matka- ojciec prawdopodobnie zginal

Statystyki:
INTELIGENCJA 3+1=4
SIŁA 2-1=1
SZYBKOŚĆ 4+0=4
WYTRZYMAŁOŚĆ 2+0=2
CHAKRA 3+0=3
NINJUTSU 14+1=15
TAIJUTSU 1-1=0
GENJUTSU 1+0=1
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 0+0=0
WALKA BRONIĄ 0+0=0

GenJutsu:
Robaki znieczulające (Ranga E) - Ten gatunek insektów może wstrzyknąć we mnie bądź moich towarzyszy specyfik lekko znieczulający (z czasem może być silniejszy, ale wtedy rośnie również ranga).

TaiJutsu:
brak

NinJutsu:
Robaki wysysające chakre (Ranga E) - Wszystkie moje robaki żywią się chakrą, ale te są niezwykle żarłoczne. W tym momencie nie pochłaniają jej jeszcze tak dużo, ale gdy urosną (następuje zmiana rangi) mogą pochłabniać coraz więcej i szybciej chakrę rywala. Ich dużym plusem jest fakt, iż gdy się najedzą przez bardzo długi czas nie moszą znów się żywić, ale mogą.

Medyczne czerwie (Ranga E) - Czerwie te mogą szybko wyjeść martwe mięso z ludzkiego organizmu. Zapobiegają w ten sposób zakażeniu oraz ułatwiają leczenie się rany.

Shunshin no Jutsu (Ranga D) - Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.

Kuchiyose no Jutsu (Ranga C) - Przywołuję istotę z innego świata. Jest to modliszka poruszajaca sie na dwoch parach konczyn, posiadajaca jedna pare konczyn zakonczona dlonmi <to pozwala wykonywac jej pieczecie> i jedna pare konczyn zakonczona bardzo ostrymi ostrzami. Nazywa sie Michiyo
Staty Michiyo:
INTELIGENCJA 3
SIŁA 2
SZYBKOŚĆ 7
WYTRZYMAŁOŚĆ 3
CHAKRA 1

NinJutsu:
Bunshin no Jutsu (Ranga E) - Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika

Pradawne światło wioski Konoha-gakure mityczny ogień błysk nadzieji Jutsu <Zapalniczka> - Bardzo stara technika. Na dłoni powstaję mały język ognia, który oświetla przejście. Może też służyć jako zapalniczka (często jest tak nazywana przez stosujących ją shinobi).


GenJutsu:
brak

TaiJutsu:
Ciecie ostrzami <chyba nie musze tlumaczyc>



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Henio dnia Nie 0:15, 05 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
SAP




Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska

PostWysłany: Nie 14:51, 29 Paź 2006    Temat postu:
 
Zanim rozpoczniemy grę przydałoby się rozwiązać pare zagadek.
1. Kto jest Hokage, jaki jest jego numer i kim byli jego poprzednicy?
2. Kto jest naszym nauczycielem w akademii ninja?
3. Czy możemy wstąpić do ANBU?
4. Czy obecnie trwają jakieś wojny (oficjalne) w naszym regionie?
5. Z kim uczymy się by zostać shinobi (kto jest w naszej klasie, a przypada jedna na dany poziom edukacji)?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
tiki




Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Rikon

PostWysłany: Nie 17:05, 29 Paź 2006    Temat postu:
 
nino wszystko chyba musze wycofać swoją gre w naruto. przykro mi. jesli nawet zrobie postać niewoiem czy bede grał.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
dharmakaja




Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Sob 0:29, 04 Lis 2006    Temat postu:
 
Imię:
Rin

Klan:
Uchiha

Wiek:
10 lat

Urodziny:
17 lutego

Wzrost:
151,5 cm

Waga:
41 kg

Grupa krwi:
A

Historia:
Mówi się, że jedynymi pozostałmi przy życiu członkami klanu Uchiha zostali Uchiha Itachi i Uchiha Sasuke. Rin urodziła się kilka miesięcy po tym, jak Itachi wymordował całą rodzinę. Jej prawdziwym ojcem był Uchiha Shisui, lecz tego prawdopodobnie nigdy się nie dowie (przynajmniej dopóki nie uaktywni się Sharingan). Rin jest przekonana, że jej prawdziwi rodzice to Ishida Masako i Yasumoto. Przedstawia się jako Ishida Rin.


Statystyki:
INTELIGENCJA 4+0=4
SIŁA 1+0=1
SZYBKOŚĆ 3+1=4
WYTRZYMAŁOŚĆ 2+0=2
CHAKRA 5+0=5
NINJUTSU 13+1=14
TAIJUTSU 0+0=0
GENJUTSU 0+0=0
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 2-1=1
WALKA BRONIĄ 0+0=0

Genjutsu:
brak

Taijutsu:
brak

Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu (Ranga E)
Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.

Kage Shuriken no Jutsu (Ranga D) - Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.

Katon - Housenka (Ranga C) - Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć przeciwnika podczas walki.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Flagev




Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/666

PostWysłany: Nie 1:01, 12 Lis 2006    Temat postu:
 
Imię:
Flagev

Klan:
Nara

Wiek:
10 lat

Urodzony:
29 luty

Wzrost:
138 cm

Waga:
31 kg

Grupa krwi:
A

Historia:
[pozniej dopisze]

Statystyki:
INTELIGENCJA 0+3=3
SIŁA 2+0=2
SZYBKOŚĆ 4+0=4
WYTRZYMAŁOŚĆ 6-1=5
CHAKRA 6+0=6
NINJUTSU 11+0=11
TAIJUTSU 1-1=0
GENJUTSU 0+0=0
ZNAJOMOŚĆ PIECZĘCI 0+0=0
WALKA BRONIĄ 0+0=0

GenJutsu:
brak

TaiJutsu:
brak

NinJutsu:

Kage Mane no Jutsu [ranga D] - Po użyciu tej techniki, przeciwnik zostaje unieruchomiony. Okazuje się, że stracił kontrolę nad swoim ciałem z powodu cienia, znajdującego się pod nim. Stawia to atakującego pod kontrola ruchów przeciwnika. To jest bardzo wszechstronna technika, ponieważ przy dużych umiejętnościach cień potrafi się wyciągnąć i ugiąć, oraz potrafi sparaliżować grupę ludzi w tym samym czasie. Cień może być również połączony z innymi nieożywionymi obiektami, przez co może się powiększać. Ta technika (jutsu) ma limit czasowy, jednak jest to mniej więcej 5 minut.


Kage Kubi Shibari no Jutsu [ranga C] - Jeden z rodzajów imitacji cienia, w którym wpierw, podobnie jak w KageMane no Jutsu, przeciwnicy są zatrzymywani dzięki cieniowi. Następnie, użytkownik jutsu wytwarza z cienia rękę, która dusi wszystkich złapanych przeciwników.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ISCARIOT Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy