Autor |
Wiadomość |
|
vim
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Centrum Dowodzenia
|
Wysłany: Pią 22:57, 02 Lut 2007 Temat postu: Fallout-wprowadzenie |
|
|
Jak już część osób wie chciałbym poprowadzić tu na forum rpega opartego na Fallout, a dokładniej na Fallout pnp 2.
Kilka osób które zgłosiły ewentualnie chęć gry prosiły bym napisał kilka słów na temat świata .
Jak chyba każdy wie, akcja gry a co za tym idzie tego rpega który mam prowadzić rozgrywa się w przyszłości w postnuklearnym swiecie.
W roku 2077 wynucha wojna pomiędzy USA, a Chinami o ostatnie złoża ropy na świecie kontrolowane przez rząd Ameryki. Dzięki pancerzom wspomaganym z jednej strony a brakiem paliwa u Chińczyków z drugiej, Amerykanie podchodzą pod Pekin. Wówczas Chinczycy odpalją swoje rakiety z bronia nuklearną a USA swoje.
Jak łatwo się domyślić śmierć poniosły miliony ludzi a teren został skażony promieniowaniem. Jednak część ludzi ptrzetrwała, w specjalnie zaprojektowanych kryptach. Nie działały one tak jak powinny, ale jednak zapewniły przetrwanie znacnej liczbie osób.
Nie wszystkim udało się przetrwać nie skażonym.
Część ludzi została napromieniowana podczas ataku, co doprowadziło do gruntownych zmian w ich genach. Zmiany doprowadziły do powstania nowego gatunku, ghuli. Ghule żyją o wiele dłużej niż ludzie-znaczna ich część zyje po 300 lat. Jednak zapłacili za to ciężka cene. Zmieniony kolor skulury, zmienione kosci, gnijące ciało..... Zresztą mutacje nie dotyczą tylko ludzi. Na pustkowiach można spotkać gigantyczne karaluchy czy szcury oraz potężne szpony śmierci
Ich pochodzenie jest tajemnicą, ale mówi się iż powstały na wskutek zmieszania DNA jaszczurek oraz ludzi. Te wyglądające na olbrzymie jaszczury stworzenia chodzą na dwóch nogach i co ważne są na tyle inteligetne iż potrafią zrozumieć ludzką mowe.
Z czasem na pustkowiach które powstały na miejsce dawnych Stanów, zaczeło wracać życie. Ludzie wychozili ze swoich ukryć, zaczeli zakładać nowe osiedla lub znów zasiedlać stare. Niestety nad rodzącą się cywilizacja narastało zagrożenie. Zagrożenie od sztucznie stworzonych przez byłego mieszkańca jednej z krypt rasy Super-mutantów, zmutowanych ludzi przez specjalnie stworzony w tym celu wirus FEV.Mimo iż Mistrz został pokonany przez jednego z mieszkańców krypty 13, to supermutanci nadal istnieją, choć teraz żyją raczej na pokojowej stopie z ludźmi. Ich nadwyczajna siła(Jak to ujał Generał Dekker Mutanci mogą bez problemu operować bronią, którą ludzie montują na czołgach) połaczona z wzrostem inteligencji oraz wzrostem wszelakiej odpornosci sprawia iż ich umiejetnosci znajduja zapotrzebowanie w odradzających się pustkowiach.
Zresztą nie tylko w sferze genetyki nastąpiło gwałtowne zróżnicowanie ludzkości. Także pod względem cywilizacyjnym oraz technicznym. Z jednej strony istnieją organizacje o stopniu rozwoju technologicznym równym lub przewyższającym nawet czasy przed apokalipsą-mowa tu o Bractwie Stali czy też wcześniej(grę zamierzam prowadzić PO akcji Fallouta 2) enklawa. Jednak większość ludzi nie posiada tak rozwiniętej techniki. Część ludzkości cofneła się bowiem do etapu epoki łupanego.
Tak samo ma się kwestia rozwoju cywilizacyjnego. Większość osiedli jest w mniejszym lub większym stopniu niezależna. Panstwo-podobna organizcja jest w praktyce tylko RNK: Republika Nowej Kaliforni.
Pozostałe miasta są rządzone przez lokalne formy demokracji czy też gangsterów którzy w danej chwili posiadają najwięszą liczbe karabinów
Tak w wielkim telegreaficznym skrócie to wszystko
Odnośnie samej gry:
Można grać 7 rasami
-człowiek-opisywac chyba nie musze
-ghule-ludzie zmutowani przez wybuch nuklearny
-supermutanci-ludzie zmutowani przez wirus FEV
-półmutanci-powstali ze zwiazkow miedzy ludzmi a supermutantami
-szpony smierci - jaszczyrko podobne kreatury
-psy-(Canis familiaris L., syn. Canis lupus familiaris) to drapieżny ssak z rodziny psowatych udomowiony przez człowieka
-Roboty- elektroniczne maszyny z czasow przed wojennych
Jak się znajdzie odpowiednia liczba chetnych to z checia poprowadze tą sesje
A jak co to pytać-chętnie odpowiem na różne pytania
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
|
SAP
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska
|
Wysłany: Sob 12:37, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja się piszę i w ciemno biorę półmutantów.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Henio
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: to tylko dla wtajemniczonych
|
Wysłany: Sob 13:41, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ja pierw chce sie dowiedziec czegos wiecej o rasach
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
vim
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Centrum Dowodzenia
|
Wysłany: Sob 20:33, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli ktoś coś chce wiedzieć więcej o konkretnej rasie niech zagada do mnie na gg. Ewentualnie można samemu to sprawdzić pod warunkiem iż umie się angielski:) System jest bowiem w znacznym stopniu wzorowany na tym podreczniku [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SAP
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska
|
Wysłany: Nie 0:54, 04 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Duo
Jasnozielona łuska
Zielone oczy
240 centymetrów wzrostu
200 kilogramów wagi
Siła 11
Percepcja 7
Wytrzymałość 5
Charyzma 1
Inteligencja 3
Zręczność 9
Szczęście 4
Punkty wytrzymałości 56
Klasa pancerza 0
Obr. w. wręcz 11+rzuty
Dodatkowe obrażenia 28%
Odp. na obrażenia
ogólne 15%
od trucizny 25%
od promieniowanie 20%
normalne ogniste oraz od eksplozji 40%
od gazu 0/40
Punkty akcji 9
maksymalny udźwig 300
Tempo leczenia 1
Szansa na krytyk 4
Poz. umiejętności na levelu 11
Walka wręcz 100%
Walka bronią 100%
Pierwsza pomoc 50%
Skradanie 85%
Otwieranie 26%
Pułapki 27%
Nauka 12%
Handel 4%
Hazard 18%
Sztuka przetrwania 26%
Profity
śmiercionośne zmysły
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Henio
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: to tylko dla wtajemniczonych
|
Wysłany: Pon 18:28, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Robot: T-800
Wyglad:
[link widoczny dla zalogowanych]
wzrost: 190kg
waga: 180kg
Cechy:
-tarcza emp
-krwawa laznia
Staty:
-sila 7
-percepcja 7
-wytrzymałość 10
-charyzma 1
-inteligencja 5
-zrecznosc 7
-szczescie 5
Umiejetnosci:
Bron Palna 33%
Bron ciezka 14% (specjalizacja +20%)= 34%
Bron energetyczna 14%
walka wrecz 58%
walka bronia 48%
Rzucanie 28%
Pierwsza pomoc 54%
Lekarz 12%
Skradanie sie 21%
Otwieranie 24%
Kradziez 21%
Pułapki 24%
Nauka 20 % (specjalizacja +20%)= 40%
Pilot 28%
Handel 4%
HAzard 25%
Sztuka przetrwania 30%
Naprawa 15% (specjalizacja+20%) = 35%
Odpornosci 40%
Odpronosc na EMP 30%
Broń:
-M60 (ammo 120)
Klasa pancerza 7(ze zrecznosci)
obr w walce wrecz 2
8 punktow akcji
udzwig 200
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rever
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Lifestream
|
Wysłany: Pon 18:50, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Loki
Człowiek
197 cm wzrostu, czarne krotkie wlosy, mulat, brązowe oczy, 82 kg.
Siła 2
Percepcja 6
Wytrzymałość 6
Charyzma 8
Inteligencja 9
Zręczność 2
Szczęście 6
Dobra Natura, Technologiczny Czarodziej
Punty Życia 29 +6 na lvl
Klasa Pancerza 2 +20
Punkty Akcji 6
Udźwig 75 lbs
Obrażenia Wręcz 1
Odporność na Trucizny 30%
Odporność na Promieniowanie 12%
Odporność na Gazy 0/0
Odporność na Elektryczność 30%
Odporność na Obrażenia 0%
Sekwencja 12
Prędkość Leczenia 2
Szansa na Krytyk 6%
Małe Bronie 3%
Duże Bronie 0%
Bronie Energetyczne 0%
Wręcz 28%
Broń Biała 18%
Rzucanie 8%
Pierwsza Pomoc 44% (specjalizacja +20%) = 64%
Doktor 40% (specjalizacja +20%) = 60%
Skradanie 11%
Otwieranie Zamków 33%
Kradnież 6%
Pułapki 18%
Nauka 51%
Naprawianie 42%
Pilotowanie 16%
Rozmowa 60%
Handel 52%
Hazard 30%
Przetrwanie 30% (specjalizacja +20%) = 50%
Ekwipunek
Pancerz Skórzany Wersja 2 10 lbs KP:20 N:3/25 L:1/30 F:1/17 P:1/30 E:1/25
4 Zestawy Pierwszej Pomocy
1 Torba Lekarska
1 Antidotum
2 Stimpaki
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiki
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Rikon
|
Wysłany: Sob 2:20, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
rasa: pies
płeć:suka
imię:--------- (nie podała na głos swojego imienia:P, ale wiele osób ją nazywa przeklęta/wredna/parszywa suka... co mniej zorientowani zapchlony kundel)
=============(47)================
siła_________7
percepcja____5
wytzrymałość__6
charyzma_____1
inteligencja___1
szczęście____2
zreczność ___15
==============================
KP 14
PA 10
HP 100
udźwig 175
inicjatywa 8
Predkosc zdrowienia 2
obrazenia wrecz 2 (+4)
odporność na:
truczine 30
radiacje 10%
Gaz 0/0
==================================
umiejetnosci
100______walka wrecz 92 + 4 (*2) + (*1)
101(+20)__skradanie 67 + 17(*2) + (*1)
100(+20)__ Kradziez 62 + 19(*2) + (*1)
4________Nauka 4
45_______Szt Przetrwania 14 + 31(*1)
58(+20)___ pułapki 38 + 20(*1)
==============================
profity:
-złodziejx2
-drunker master
-bonus damagex2
-duch
Oto stoi przed wami czarno-granatowa, ~70cm (koło 2m kiedy stoi na 2 łapach), wilczyrzca z białą plamą siegająca przez mostek. zazwyczaj by przeżyć poprostu wykradała żrcie, ale zdażało jej się przywłaszczyć coś co jej się poprostu spodobało.... rzadko szczerzyła kły (ludzie nie podchodzą do psa która ma wrogie zamiary i nie można im wtedy nic zabrać...), jednak rzadko nie znaczy nigdy... potrafi ugryźć... największą jej zaletą jako istoty przywłaszczającej sobie cudze rzeczy jest jej zdolność do stwierdzania po zapachu co posiada ofiara (nie zawsze, ale....)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tiki dnia Nie 15:41, 11 Lut 2007, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Downey
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 17:06, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Rasa: Super Mutant
Płec: M
Siła:9
Percepcja:5
Wytrzymałość:8
Charyzma:2
Inteligencja:5
Zreczność:6
Szczescie:5
Szybkostrzelność
Umijetności
Broń palna 29%
Broń cięzka 12+20=32%
Broń energetyczna 12%
Walka wrecz 60%
Walka Bronia 50%
Rzucanie 24%
P.Pomoc 50%
Lekarz 10%
Skradanie się 18+20=38%
Otwieranie 21%
Kradzież 18%
Pułapki 21%
Nauka 20%
Naprawa 15%
Pilot 22%
Handel 8%
HAzard 25%
Sztuka przetrwania 26+20=46%
PA :8
KP:6
Obrazenia od walki wrecz:4
Zycia:40
Wyposażenie
Miotacz ognia
40 porcji mieszaniny
6 stimpaków
wódka
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|