Forum ISCARIOT Strona Główna
 Forum
¤  Forum ISCARIOT Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
ISCARIOT
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Fallout-wprowadzenie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ISCARIOT Strona Główna -> Gry Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Fallout-wprowadzenie
Autor Wiadomość
vim




Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Centrum Dowodzenia

PostWysłany: Pią 22:57, 02 Lut 2007    Temat postu: Fallout-wprowadzenie
 
Jak już część osób wie chciałbym poprowadzić tu na forum rpega opartego na Fallout, a dokładniej na Fallout pnp 2.

Kilka osób które zgłosiły ewentualnie chęć gry prosiły bym napisał kilka słów na temat świata .
Jak chyba każdy wie, akcja gry a co za tym idzie tego rpega który mam prowadzić rozgrywa się w przyszłości w postnuklearnym swiecie.
W roku 2077 wynucha wojna pomiędzy USA, a Chinami o ostatnie złoża ropy na świecie kontrolowane przez rząd Ameryki. Dzięki pancerzom wspomaganym z jednej strony a brakiem paliwa u Chińczyków z drugiej, Amerykanie podchodzą pod Pekin. Wówczas Chinczycy odpalją swoje rakiety z bronia nuklearną a USA swoje.
Jak łatwo się domyślić śmierć poniosły miliony ludzi a teren został skażony promieniowaniem. Jednak część ludzi ptrzetrwała, w specjalnie zaprojektowanych kryptach. Nie działały one tak jak powinny, ale jednak zapewniły przetrwanie znacnej liczbie osób.
Nie wszystkim udało się przetrwać nie skażonym.
Część ludzi została napromieniowana podczas ataku, co doprowadziło do gruntownych zmian w ich genach. Zmiany doprowadziły do powstania nowego gatunku, ghuli. Ghule żyją o wiele dłużej niż ludzie-znaczna ich część zyje po 300 lat. Jednak zapłacili za to ciężka cene. Zmieniony kolor skulury, zmienione kosci, gnijące ciało..... Zresztą mutacje nie dotyczą tylko ludzi. Na pustkowiach można spotkać gigantyczne karaluchy czy szcury oraz potężne szpony śmierci
Ich pochodzenie jest tajemnicą, ale mówi się iż powstały na wskutek zmieszania DNA jaszczurek oraz ludzi. Te wyglądające na olbrzymie jaszczury stworzenia chodzą na dwóch nogach i co ważne są na tyle inteligetne iż potrafią zrozumieć ludzką mowe.
Z czasem na pustkowiach które powstały na miejsce dawnych Stanów, zaczeło wracać życie. Ludzie wychozili ze swoich ukryć, zaczeli zakładać nowe osiedla lub znów zasiedlać stare. Niestety nad rodzącą się cywilizacja narastało zagrożenie. Zagrożenie od sztucznie stworzonych przez byłego mieszkańca jednej z krypt rasy Super-mutantów, zmutowanych ludzi przez specjalnie stworzony w tym celu wirus FEV.Mimo iż Mistrz został pokonany przez jednego z mieszkańców krypty 13, to supermutanci nadal istnieją, choć teraz żyją raczej na pokojowej stopie z ludźmi. Ich nadwyczajna siła(Jak to ujał Generał Dekker Mutanci mogą bez problemu operować bronią, którą ludzie montują na czołgach) połaczona z wzrostem inteligencji oraz wzrostem wszelakiej odpornosci sprawia iż ich umiejetnosci znajduja zapotrzebowanie w odradzających się pustkowiach.
Zresztą nie tylko w sferze genetyki nastąpiło gwałtowne zróżnicowanie ludzkości. Także pod względem cywilizacyjnym oraz technicznym. Z jednej strony istnieją organizacje o stopniu rozwoju technologicznym równym lub przewyższającym nawet czasy przed apokalipsą-mowa tu o Bractwie Stali czy też wcześniej(grę zamierzam prowadzić PO akcji Fallouta 2) enklawa. Jednak większość ludzi nie posiada tak rozwiniętej techniki. Część ludzkości cofneła się bowiem do etapu epoki łupanego.
Tak samo ma się kwestia rozwoju cywilizacyjnego. Większość osiedli jest w mniejszym lub większym stopniu niezależna. Panstwo-podobna organizcja jest w praktyce tylko RNK: Republika Nowej Kaliforni.
Pozostałe miasta są rządzone przez lokalne formy demokracji czy też gangsterów którzy w danej chwili posiadają najwięszą liczbe karabinów

Tak w wielkim telegreaficznym skrócie to wszystko Smile

Odnośnie samej gry:
Można grać 7 rasami
-człowiek-opisywac chyba nie musze
-ghule-ludzie zmutowani przez wybuch nuklearny
-supermutanci-ludzie zmutowani przez wirus FEV
-półmutanci-powstali ze zwiazkow miedzy ludzmi a supermutantami
-szpony smierci - jaszczyrko podobne kreatury
-psy-(Canis familiaris L., syn. Canis lupus familiaris) to drapieżny ssak z rodziny psowatych udomowiony przez człowieka
-Roboty- elektroniczne maszyny z czasow przed wojennych

Jak się znajdzie odpowiednia liczba chetnych to z checia poprowadze tą sesje Wink
A jak co to pytać-chętnie odpowiem na różne pytania



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SAP




Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska

PostWysłany: Sob 12:37, 03 Lut 2007    Temat postu:
 
Ja się piszę i w ciemno biorę półmutantów.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Henio




Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: to tylko dla wtajemniczonych

PostWysłany: Sob 13:41, 03 Lut 2007    Temat postu:
 
ja pierw chce sie dowiedziec czegos wiecej o rasach



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
vim




Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Centrum Dowodzenia

PostWysłany: Sob 20:33, 03 Lut 2007    Temat postu:
 
Jeśli ktoś coś chce wiedzieć więcej o konkretnej rasie niech zagada do mnie na gg. Ewentualnie można samemu to sprawdzić pod warunkiem iż umie się angielski:) System jest bowiem w znacznym stopniu wzorowany na tym podreczniku [link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SAP




Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 678
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Olsztyn, Warmia, Polska

PostWysłany: Nie 0:54, 04 Lut 2007    Temat postu:
 
Duo

Jasnozielona łuska
Zielone oczy
240 centymetrów wzrostu
200 kilogramów wagi

Siła 11
Percepcja 7
Wytrzymałość 5
Charyzma 1
Inteligencja 3
Zręczność 9
Szczęście 4
Punkty wytrzymałości 56

Klasa pancerza 0
Obr. w. wręcz 11+rzuty
Dodatkowe obrażenia 28%
Odp. na obrażenia
ogólne 15%
od trucizny 25%
od promieniowanie 20%
normalne ogniste oraz od eksplozji 40%
od gazu 0/40
Punkty akcji 9
maksymalny udźwig 300
Tempo leczenia 1
Szansa na krytyk 4
Poz. umiejętności na levelu 11

Walka wręcz 100%
Walka bronią 100%
Pierwsza pomoc 50%
Skradanie 85%
Otwieranie 26%
Pułapki 27%
Nauka 12%
Handel 4%
Hazard 18%
Sztuka przetrwania 26%

Profity
śmiercionośne zmysły



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Henio




Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: to tylko dla wtajemniczonych

PostWysłany: Pon 18:28, 05 Lut 2007    Temat postu:
 
Robot: T-800

Wyglad:
[link widoczny dla zalogowanych]
wzrost: 190kg
waga: 180kg

Cechy:
-tarcza emp
-krwawa laznia

Staty:
-sila 7
-percepcja 7
-wytrzymałość 10
-charyzma 1
-inteligencja 5
-zrecznosc 7
-szczescie 5

Umiejetnosci:
Bron Palna 33%
Bron ciezka 14% (specjalizacja +20%)= 34%
Bron energetyczna 14%
walka wrecz 58%
walka bronia 48%
Rzucanie 28%
Pierwsza pomoc 54%
Lekarz 12%
Skradanie sie 21%
Otwieranie 24%
Kradziez 21%
Pułapki 24%
Nauka 20 % (specjalizacja +20%)= 40%
Pilot 28%
Handel 4%
HAzard 25%
Sztuka przetrwania 30%
Naprawa 15% (specjalizacja+20%) = 35%
Odpornosci 40%
Odpronosc na EMP 30%

Broń:
-M60 (ammo 120)

Klasa pancerza 7(ze zrecznosci)
obr w walce wrecz 2
8 punktow akcji
udzwig 200



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Rever




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Lifestream

PostWysłany: Pon 18:50, 05 Lut 2007    Temat postu:
 
Loki

Człowiek

197 cm wzrostu, czarne krotkie wlosy, mulat, brązowe oczy, 82 kg.

Siła 2
Percepcja 6
Wytrzymałość 6
Charyzma 8
Inteligencja 9
Zręczność 2
Szczęście 6

Dobra Natura, Technologiczny Czarodziej

Punty Życia 29 +6 na lvl
Klasa Pancerza 2 +20
Punkty Akcji 6
Udźwig 75 lbs
Obrażenia Wręcz 1
Odporność na Trucizny 30%
Odporność na Promieniowanie 12%
Odporność na Gazy 0/0
Odporność na Elektryczność 30%
Odporność na Obrażenia 0%
Sekwencja 12
Prędkość Leczenia 2
Szansa na Krytyk 6%

Małe Bronie 3%
Duże Bronie 0%
Bronie Energetyczne 0%
Wręcz 28%
Broń Biała 18%
Rzucanie 8%
Pierwsza Pomoc 44% (specjalizacja +20%) = 64%
Doktor 40% (specjalizacja +20%) = 60%
Skradanie 11%
Otwieranie Zamków 33%
Kradnież 6%
Pułapki 18%
Nauka 51%
Naprawianie 42%
Pilotowanie 16%
Rozmowa 60%
Handel 52%
Hazard 30%
Przetrwanie 30% (specjalizacja +20%) = 50%

Ekwipunek
Pancerz Skórzany Wersja 2 10 lbs KP:20 N:3/25 L:1/30 F:1/17 P:1/30 E:1/25
4 Zestawy Pierwszej Pomocy
1 Torba Lekarska
1 Antidotum
2 Stimpaki



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
tiki




Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Rikon

PostWysłany: Sob 2:20, 10 Lut 2007    Temat postu:
 
rasa: pies
płeć:suka
imię:--------- (nie podała na głos swojego imienia:P, ale wiele osób ją nazywa przeklęta/wredna/parszywa suka... co mniej zorientowani zapchlony kundel)
=============(47)================
siła_________7
percepcja____5
wytzrymałość__6
charyzma_____1
inteligencja___1
szczęście____2
zreczność ___15
==============================
KP 14
PA 10
HP 100
udźwig 175
inicjatywa 8

Predkosc zdrowienia 2
obrazenia wrecz 2 (+4)

odporność na:
truczine 30
radiacje 10%
Gaz 0/0
==================================

umiejetnosci
100______walka wrecz 92 + 4 (*2) + (*1)
101(+20)__skradanie 67 + 17(*2) + (*1)
100(+20)__ Kradziez 62 + 19(*2) + (*1)
4________Nauka 4
45_______Szt Przetrwania 14 + 31(*1)
58(+20)___ pułapki 38 + 20(*1)

==============================
profity:
-złodziejx2
-drunker master
-bonus damagex2
-duch

Oto stoi przed wami czarno-granatowa, ~70cm (koło 2m kiedy stoi na 2 łapach), wilczyrzca z białą plamą siegająca przez mostek. zazwyczaj by przeżyć poprostu wykradała żrcie, ale zdażało jej się przywłaszczyć coś co jej się poprostu spodobało.... rzadko szczerzyła kły (ludzie nie podchodzą do psa która ma wrogie zamiary i nie można im wtedy nic zabrać...), jednak rzadko nie znaczy nigdy... potrafi ugryźć... największą jej zaletą jako istoty przywłaszczającej sobie cudze rzeczy jest jej zdolność do stwierdzania po zapachu co posiada ofiara (nie zawsze, ale....)

[link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tiki dnia Nie 15:41, 11 Lut 2007, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Downey




Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 17:06, 10 Lut 2007    Temat postu:
 
Rasa: Super Mutant
Płec: M
Siła:9
Percepcja:5
Wytrzymałość:8
Charyzma:2
Inteligencja:5
Zreczność:6
Szczescie:5

Szybkostrzelność

Umijetności
Broń palna 29%
Broń cięzka 12+20=32%
Broń energetyczna 12%
Walka wrecz 60%
Walka Bronia 50%
Rzucanie 24%
P.Pomoc 50%
Lekarz 10%
Skradanie się 18+20=38%
Otwieranie 21%
Kradzież 18%
Pułapki 21%
Nauka 20%
Naprawa 15%
Pilot 22%
Handel 8%
HAzard 25%
Sztuka przetrwania 26+20=46%

PA :8
KP:6
Obrazenia od walki wrecz:4

Zycia:40

Wyposażenie
Miotacz ognia
40 porcji mieszaniny
6 stimpaków
wódka



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ISCARIOT Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy